رحمتي: براي رحمان احمدي صلوات مي‌فرستادم

 

مهدي رحمتي در مورد پيروزي يک بر صفر مقابل کره جنوبي گفت: از اين پيروزي بسيار خوشحال هستم. دوست داشتم در کنار تيم ملي باشم اما قسمت نبود. دلم کنار تيم ملي بود و با تمام وجود براي صعود تيم ملي دعا کردم و نکته مثبت اين اتفاق خوشحالي 75 ميليون ايراني بود که من و خانواده‌ام جزو آنها بوديم.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه رحمان احمدي واکنش‌هاي خوبي در اين ديدار از خود ارائه کرد، افزود: لحظات خيلي سختي بود. رحمان در اين ديدار عملکرد بسيار خوبي داشت. او دوست خوب من است و قبل از بازي با او صحبت کردم. آرزوي قلبي‌ام درخشش رحمان احمدي بود و براي اينکه گل نخورد صلوات مي‌فرستادم.

مهدي رحمتي در مورد اينکه با اين پيروزي و صعود به جام جهاني احتمال از بين رفتن کدورت‌ها وجود دارد، گفت: ‌الان زمان صحبت در مورد اين مسئله نيست، هميشه کدورت‌هايي وجود دارد که حل مي‌شود، اکنون موفقيت تيم ملي مهم است. خودم به شخصه روي کشورهاي عربي حساسيت‌هاي زيادي دارم و از پيروزي مقابل قطر و لبنان لذت بردم. مي‌دانم شکست کره جنوبي در خانه چقدر سخت و لذت‌بخش است. اميدوارم صعود ايران به جام جهاني که باعث خوشحالي ايرانيان شد به رشد و پرورش جوانان بيانجامد و با اميد کار خود را دنبال کند، فوتبال ما با اين صعود زنده مي‌ماند.

وي در پاسخ به صحبت‌هاي هادي طباطبايي که به تمجيد از او پرداخت، عنوان کرد: افتخار شاگردي شما را دارم و کاملا من را مي‌شناسيد. زماني که براي تيم ملي بازي مي‌کردم با تمام وجودم در ميدان حاضر مي‌شدم و حالا که در اين 3 بازي کنار تيم نبودم با قلب و جان براي تيم ملي دعا مي‌کردم. اميدوارم تيم ملي در ادامه راه خود سربلند باشد و وقتي خوشحالي مردم را مي‌بينم نمي‌توانم آرزوي ديگري داشته باشم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392 ا 22:20 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.